Massage

Idag var Helene Gustavsson, www.alternativdjurhalsa.se  hemma hos oss och gav Saga massage.Hade bestämt att det kunde vara skönt för henne efter alla strapatser i olika underlag. Ibland har jag stått med andan i halsen när jag sett henne fara fram som en dåre på bl a is, framförallt när hon tvärnitar och man tittar oroligt för att se om alla ben sitter kvar. Saga tyckte det var väldigt skönt. Hon "visade" var det var skönt och var Helene skulle ta det lite försiktigare. Helene tyckte det var lätt att behandla Saga eftersom hon bjöd till och visade så tydligt. Hon var bara lite stel i höger bakben, vilket Helene trodde kunde bero på bl a vinterns varierande underlag. Jag fick också lära mej hur jag själv kunde göra lättare massage och stretching. Kul att få lära sej lite sånt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0