Vill ha vår!!!

Va jag längtar efter att slippa glida runt på is!!! Har broddar, men tycker det är jobbigt ändå. Vill verkligen att våren ska komma!! Vill ha barmark så att man kan sätta igång att spåra igen och träna på upplet. Tycker man är jä.... begränsad. Visst kan man träna inomhus i ridhus och så, men jag vill att det ska va enkelt!! Efter jobbet är man inte så himla alert och då vill jag bara kunna gå ut och träna i närheten. Va gnällig jag låter... På söndag är det dags för Mettekurs igen. Tror jag ska fortsätta att fokusera på krypet, hoppet och ev fritt följ, får se va det blir. Nu är det snart bara en månad kvar till Cruft. Var inne och kolla på alla försäljare som är där. Om jag förstått det hela rätt så är det i fem hallar! Det finns alltså MASSOR att bränna pengar på där. Hoppas att Anki är mer ekonomisk än vad jag är så att hon kan bromsa en lite.



 Lek med mej då!!!


Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Vilka höga tankar du har om mig. Jag- ekonomisk. Haha. Finaste Saga. Ses på söndag

2011-02-04 @ 17:08:59
URL: http://www.arelidsaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0