Skönhetsvård

Ikväll var Tezze här och snyggade till Saga.Det är meningen att vi,jag och Anki, ska åka till Lund i helgen och vara med på utställning och lydnad. Man kan väl inte påstå att det är rätt period att delta på utstänning nu för Saga fäller nåt helt otroligt!! Vi kanske passar bättre in bland nakenhundarna? Tezze gjorde, som vanligt, sitt bästa med det håret som finns kvar.

PS. agilityn gick mycket bättre när inte jag var med.



 Saga är helt avslappnad i Tezzes händer



 före.....



 och efter.....


Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Snyggt!!

2010-09-14 @ 08:00:23
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: petra, Douglas & zäta

Hej va roligt att du skaffat blogg, då kan man ju gå in o följa även er, roligt roligt.

Tusen, tusen o åter tusen tack för att vi fick köpa lekstugan, den e den sötaste lilla stugan jag ( och fler med mig) sett.

Elvis e jätte glad men gladast e nog mamma (jag)!!

Får nog bli mitt lilla krypin istället.

Tacka stackars Kenneth för hjälpen med transporten upp på flaket, det va lättare att få av den!!

Tack tack i alla fall o lycka till nere i Lund.

2010-09-14 @ 19:56:45
Postat av: Eva-Lena

Hej Petra!

Kul att lekstugan kom till användning.Vi kanske kan klä ut Zäta till aussievalp så att ni också kan va med när vi spårar?

2010-09-14 @ 20:11:58
URL: http://arelidssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0