Lund nästa

Då var det dags att packa väskor och åka till Lund. Ska bli kul att komma hemifrån lite och bara få umgås med "hundmänniskor". Vi åker redan på lördag morgon, skönt att slippa stress. Lite shopping hade vi tänkt oss på vägen, i Falkenberg hos Engelsons. Jag tycker det är så himla kul att handla praktiska kläder, kommer jag hem med en jacka till lär min bättre hälft, Kenneth, bli tokig! Sen ska vi få sova hos Sagas "moster Tekla", tyvärr kommer jag inte ihåg just nu vad Teklas matte heter?? Återkommer på söndag kväll hur lydnad och utställning gått, kul ska det i varje fall bli, trots Sagas avsaknad av päls och mina taskiga tävlingsnerver!



 Min fina Saga


Kommentarer
Postat av: Sanne

kommer att sakna sagas blöta boll i sängen...

2010-09-18 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0