Mycket träning

I måndags och tisdags kväll har det varit lydnadsträning, mycket kul. I måndags var det med Mette Klavenes. Vi fokuserade på krypet, framförgåendet och lite fritt följ. Jag tycker det är så himla bra när Mette bara är fokuserad på hur vi gör. Det är så lätt att göra misstag som man inte ens är medveten om att man gör. Man lär sej också otroligt mycket på att lyssna och se vad de andra kursdeltagarna gör. Tyvärr är det bara en gång kvar.
I tisdags var vi på klubben och tränade. Där blev det rutan, apport, hoppet och fria följet. Saga tycker det är hur kul som helst med träning, så det är inte speciellt svårt att motivera henne. Tycker att fria följet är svårast. Blir lätt att hon växlar i position, fast även här går det framåt. Till helgen ska jag försöka ägna mej åt nåt spår och upplet. Det är ännu roligare än lydnaden tycker både jag och Saga.




 Den här fina bilden har jag fått av Anki, som fått den av någon ?


Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Fina Saga. Kolla Zora på min blogg. Hon och Saga har väldigt lika profil

2010-10-07 @ 18:15:49
URL: http://www.arelidsaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0