Julen över

Ja den är väl inte riktikt över, men så gott som. Det är väl en himla tur att man har hund så att man måste röra på sej mellan all julmat och godis. Är så himla skönt att komma ut och få syre emellenåt. Jag hade tydligen varit ganska snäll, för jag fick en del av Tomten. Fick bl a en del pund som jag ska ha när jag och Anki åker till Cruft i mars, där lär man ju bränna ett och annat pund... Saga hade också varit snäll för hon fick älgburgare och Markies av Tomten. Ska nu försöka ta mej i kragen i mellandagarna och skriva klart lite observationsrapporter som hör till min mattekurs. Låter väl himla kul?? Saga ska också få mer upmärksamhet beträffande träning..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0