Träning i Kallebäck

Idag var jag o Saga, Therese o Makea, Jojje, Linda o Milou och Anette o Falcon(Har så svårt för namn, men jag tror att hon och hennes hund hette så) i Kallebäck och tränade. Fantastiskt väder hade vi, fast planen var lite isig, men inte värre än att det gick att va där. Vi körde rutan, går hyfsat framåt, ska försöka att inte stressa fram något. Har en tendens att alltid ha för bråttom. Inkallning med ställande va rena katastrofen! Har aldrig sett henne smyyyyga så lååångsamt, väntade bara på att jag skulle säga stanna. Blir att träna släta inkallningar för att få upp farten. Krypet gick helt okey och även fjärren. Passade också på att göra plats och sittande i grupp. Hon låg snällt kvar och undrade vad matte höll på med när jag försökte gömma mej bakom en snödriva. Lite bilder följer från dagens träning...



 Bra här, eller?

 

 Här tränas metallapporten

 

 sötnos...

 


Ingen träning utan fika!



duktiga hundar!!


Kommentarer
Postat av: Tezze och Makea

haha söta saga smög som en riktig indian! ;) Krypet kommer bli bra! :)

Ingen träning utan fika o ingen fika utan det feminina pekfingret! asg



ses snart!

2011-02-01 @ 13:44:53
URL: http://www.tezzeshundar.se
Postat av: Klara

Vad härligt det ser ut! :D Typiskt att jag missade att höra av mig, vet inte var helgen tog vägen.

2011-02-01 @ 23:06:14
URL: http://www.dromvovven.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0