Nyårshelgen

Är hemma igen efter tre härliga dagar på landet. Vädret har varit underbart, kallt och strålande sol. Har varit ute så mycket vi har orkat med Saga. Det har blivit ispromenader, tycker egentligen att det är väldigt läskigt att gå på is, men efter att blivit övertygad att isen var ca 30 cm vågade även jag mej ut. Härligt att se Saga springa helt obehindrad av djup snö. Saga har även träffat syster Vilda. Hon har varit sjuk, men varit helt symtomfri i flera dagar så det var skoj att se när de träffades. Det märks att de är syskon, ena stunden tror man att de ska ha ihjäl varandra för att sekunden efter bara leka. Båda är fortfarande mycket barnsliga, märks att de är sena och bara har löpt en gång...
På nyårsafton var vi hemma hos Jens och Anki. Hans och Josefin, med dottern Hera var också med. Vi åt fantastiskt gott, spelade spel och "lekte". Saga fick vara själv hemma eftersom Siri och Demi fortfarande inte är helt okey. Blev därför inte så sent eftersom jag är en stor mes när det gäller Saga. Kul var det och trevligt hade vi i alla fall.
Nu ska jag vara ledig en vecka till. Får försöka göra klart en matteuppgift och på torsdag tänkte jag gå på My Dog, alltid kul att se alla fina hundar och att shoppa lite onödig skit.


Saga och husse busar på isen


Syster Vilda


Jag och Saga på ispromenad

Häftigt med all is under bryggan



Vem vinner pinnen?


                                       


Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Fina bilder!! Vilda vinner SÅKLART pinnen. Ha det gott. Kolla in tävlingskalendern

2011-01-02 @ 20:12:45
URL: http://www.arelidsaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0