Mera spår...

I helgen har det varit en hel del träning, framförallt med spår. Två ganska långa spår blev det. I lördags la jag det, medan Saga sitter inne framför altandörren och skriker av upphetsning(enligt Sanne). Hon blir helt tokig när hon vet att det är spår på gång, så himla kul när hon är så motiverad o taggad! I söndags fick husse vara spårläggare, löste han galant, var ju lite tveksam till hans förmåga först... Hon var mer lugn o fokuserad när det inte vara mitt spår hon skulle lösa. Även detta klarade den lilla damen galant, lite problem med slutapporten, men det löste hon till slut. VARFÖR är det inte lika problemfritt med lydnaden??? Säkert för att jag tycker att den biten är betydligt tråkigare, men nu ska jag inte slarva, utan försöka få till den biten också! I söndags kväll var vi på kurs hos Mette och tränade lydnad. Rena lyxen, för vi var bara tre där! Hann därför få mer tid, vilket kändes bra. Vi tragglade fotposition, pust.... och framförgående.



 Här tränas kryp...

 

 ingen träning utan lek


Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Det ser ialla fall ut som om du verkar veta var du har knäskålen. Jag har ju mitt knä uppe vid låret ungefär.

2011-02-21 @ 17:35:33
URL: http://www.arelidsaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0