Måndag igen

Varför måste helgerna gå så himla fort? Vill inte jobba så mycket som jag gör! Hade varit betydligt roligare att få va ledig lite mer och få lägga mer tid på bl a Saga. Måndagarna är värst tycker jag, åker hemifrån redan 5.40, fast slutar redan 14.00. Då är jag, tyvärr helt slut! Tur att Sanne har agility med Saga då, för några större aktiviteter orkar jag inte med. Agilityn går framåt. Hon tycker fortfarande att balansen och tippbrädan är lite läskiga, fast det blir bättre och går framåt för varje gång. Sen är det väldigt bra att Saga gör något med någon annan, för hon är en riktig mammagris!!! Den lilla damens självförtroende växer förhoppningsvis med detta, både att klara läskiga grejer och att vara ifrån mej.
I morgon ska vi träna lydnad på klubben, ska bli kul. Känns som om det var evigheter sen. Först var ju jag sjuk och sen blev Saga sjuk. Känns bra att vara igång igen.



 Saga med sin goa kompis Ludde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0