Mera snö...

Äntligen mera snö!! Tyvärr så har jag fortfarande feber så jag kan inte vara ute några längre stunder, men Saga måste ju ändå ut ibland och då är det full fart i snön! Gick i skogen på morgonen och hon var som en sprallig valp, tyvärr så låg kameran kvar hemma, men hitta några bilder från februari i år. Känns lite svårt att se en del bilder eftersom min älskade gårdshund Lukas är med. Vi fick tyvärr ta det mycket svåra beslutet att ta bort honom i våras. Lukas var rädd för ALLT och kunde inte hantera sin vardag. Detta ledde till att han blev aggressiv mot andra hundar och människor. Trots detta så är det svårt, eftersom han älskade sin flock och var otroligt kärvänlig mot oss.










Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Underbara bilder! Den med byns hundar är ju underbar likaså den där dina hundar är mitt i språnget. Finaste Lukas

2010-11-23 @ 17:18:41
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Vonsan

Hej Eva-Lena

Vilka gulliga o härliga bilder.Förhoppningsvis blir det många fina vinterbilder på doggsen i vinter oxå.

Hoppas allt är bra med er.

Här är allt bra.Det är mest jobb som gäller.När man kommer hem är det ju kolsvart men det är bättre nu när snön kommit.

Ziggy är helt skogstokig när snön är här.Han kör som en mullvad :)

Ha det gott så hörs vi!

2010-11-24 @ 10:58:22
URL: http://ziggy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0