Inget särskilt

Har nu kommit hem från en facklig kurs på Hönö. Kursen var under tisdagen och onsdagen så det blev hotellvistelse. Känns som om jag bara har ätit en MASSA gott. På tisdagen blev vi bjudna till Tullhuset på kvällen för att äta julbord som bestod av havets läckerheter. Har aldrig ätit ett godare julbord!!! Bara en massa läckerheter av olika sorters fisk, skaldjur, pajer, gratänger mm mm. Givetvis fanns det också ett bord fullproppat av efterrätter. Det bästa med att sova på hotell är nog ändå hotellfrukosten, skulle gärna vakna till de valmöjligheterna varje morgon. Det är en konstig känsla när man sover borta och inte har någon hund att ta hänsyn till, skönt att slippa ansvar för två dygn, men jag skulle aldrig klara att ha det så nån längre tid. Givetvis ringde jag hem för att försäkra mej om att hon fick mat, motion och uppmärksamhet. Kunde istället ligga på hotellrummet när kursen var slut och läsa tidningar. Canis, Brukshunden och Aussieklubbens tidning fanns med. Tycker att Canis har mycket bra reportage och goda idéer för träning.




Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Du är väl snäll mot Saga. Tycker hon ser lite ledsen ut!

2010-12-08 @ 19:29:22
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Du är väl snäll mot Saga. Tycker hon ser lite ledsen ut;)

2010-12-08 @ 19:30:10
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Sanne

Litar du inte på din dotter? Hon sa att hon hade mycket roligare med mig...

2010-12-09 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0