Avslutning

Så var det dags för höstens terminsavslutning. Alla lydnadsklasser från nybörjare till elit samlades idag. Det är ju alltid lite pirrigt, eftersom det är som på riktig tävling. För vår del kan man väl sammanfatta det med en blandning av katastrof och några ljusglimtar. Blev inte många poäng sammanlagt. Platsen som jag var säker på ville hon inte lägga sej ner. Hon har legat varenda plats under hela hösten i ur och skur. Inte rest sej upp en enda gång. Idag titta hon på mej och vägra lägga sej ner??? Visserligen var planen en blandning av gyttja och sjö, men det brukar inte bekomma Saga. Rutan gick inte alls, men där är vi inte klara på långa vägar. Däremot var hon duktig på inkallning med ställande, 8p, fjärren, 8p och hoppet fick hon en 10a. Där kan hon krångla ibland. Jag är ändå nöjd med hennes insats, eftersom vi började med 2ans moment i september. Hade inte förväntat mej nåt lysande resultat. Däremot så hoppas jag att hon är tävlingsklar till våren, men det vet man ju aldrig och jag har inte bråttom.





 
            Fem veckor gammal Saga med Vilda, eller är det Musse?


Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Det ser du väl att det inte är Vilda!! Jag tycker du fick bra poäng ändå. Vi är inte ens i närheten. Tror att det är löp på g.

2010-11-14 @ 20:47:38
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Det ser du väl att det inte är Vilda!! Jag tycker du fick bra poäng ändå. Vi är inte ens i närheten. Tror att det är löp på g.

2010-11-14 @ 20:48:11
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Det ser du väl att det inte är Vilda!!! Tycker ni fick bar poäng ändå. Vi är inte ens i närheten. Vilda kunde inte ens spåra idag............

2010-11-14 @ 20:49:51
URL: http://www.arelidsaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0