Slapp

Som sagt var så blir det inte så mycket bloggande av efter att jag upptäckt Facebook. Det tar ju tid för vissa att hänga med.... Var på landet i helgen och ängnade oss åt spår med Anki o Pia. Blir nästan rädd när jag upptäcker att jag har en TOTAL avsaknad av inre kompass. Skulle lägga spår åt Pias hund på en yta som inte går att gå fel på, men jag lyckades!! Tur att Pia har en sån duktig hund som spårade galant trots mitt misslyckande. Saga har börjat löpa så hon hade svårt att fokusera. Spårade stundtals för att sekunden efter komma av sej alldeles och fundera över vad hon gjorde i skogen. Samma när vi gjorde upplet... Är inte likt henne då allt nosarbete i vanliga fall uppslukar henne helt. Är väl bara att gilla läget o ge sej till tåls...



 Från en härlig promenad på landet

 

 i trevligt sällskap

 

 obligatoriskt fika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0