My Dog

Har idag trotsat vädret och varit på My Dog. Ingen trevlig start på dagen med inställda bussar, fick börja med att pulsa i snö för att ta mej till busshållplatsen nedanför backen. Där dröjde det innan det kom nån buss, vägarna var verkligen oframkomliga. Prick kl 9 är jag på plats för att se alla fina aussie. Sagas lillasyster Älva var med i juniorklassen. Tyvärr tyckte hon nog att det var för stressigt där, så domaren hade problem med att bedöma henne. Det blev ett gult band pga detta. Lite snålt kan jag tycka, ett blått borde hon allt ha fått. Sen är hon precis som Saga och Vilda sen i sin utveckling, hon behöver växa till sej lite. Några som det gick betydligt bättre för var Pernillas fina hundar Nemo och Harri, eller ska det va Harry? Nemo kom etta bland hanarna och Harri tvåa. Det blev CACIB och reservCACIB. GRATTIS!!! Så himla kul att se matte så glad. Givetvis var Tezze med och visade och hon är så proffsig på detta. Blev naturligtvis en del shopping också, fast jag kunde hålla mej lite, har ju Cruft att se fram emot om två månader.
Försökte ta lite kort också, men det blev så dålig kvalite med min kamera. Lägger ut två bilder på Klara med lilla Älva.




Kommentarer
Postat av: Klara

Ett blått band hade varit kul, men vi kämpar på vidare :) Kul att du kom och supportade oss idag!

2011-01-06 @ 21:33:38
URL: http://www.dromvovven.blogspot.se
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Jättefina kort på Klara och Älva. Tack för all hjälp

2011-01-06 @ 21:46:52
URL: http://www.arelidsaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0