Måndag igen....

Varför går helgerna så himla fort? Känns som om man inte hinner göra något av vad man planerade. En positiv sak när jag promenerade i skogen i helgen var att det faktiskt är en del barmark, så nu är det bara ut och lägga spår. Tänkte göra detta nu till helgen på landet. Får hoppas att snön försvunnit lika mycket där. Igår var det Mettekurs igen. Har bestämt att kvarstående gånger bara fokusera på de momenten som är i Lägre klass inom brukset. Det är ju det som jag tycker är roligast. Så igår blev det linförighet. Måste tänka på att INTE titta på Saga, utan att hon ska fokusera på mej. Sen måste jag tänka på kroppshållning och tempo. Efter det ville jag ha hjälp med inkallningen. Saga har ju börjat smyga fram i väntan på att jag ska ropa stanna. Gjorde vissa övningar för att få tillbaka farten. Har nu en del verktyg som jag kan jobba vidare med. Tränade även på framförgåendet. Det har blivit bättre och där är det bara att jobba vidare. Slutligen hade vi platsliggning. Fungerade alldeles utmärkt!


                                                   Mette håller Saga för en inkallningsövning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0