Inget speciellt

Har varit på facklig utbildning i två dagar nu. Eftersom jag i vanliga fall knappt hinner sitta på jobbet är det ovant att sitta still och framförallt lyssna på andra, det riktigt kryper i kroppen. Samtidigt är det givetvis skönt att slippa all stress som är på jobbet.
Träningen med Saga har gått bra i veckan. Vi kämpar på med de olika momenten. Fick hem en praktisk lydnadsruta som jag beställt från www.jamihundsport.se Den fanns med i senaste Brukshunden. Den består av fyra tunga koner med ett tillhörande band på 12 meter, som fördelas tre meter mellan varje kona. Det är hål i bandet så man behöver inte mäta ut rätt längd, smidigt tycker jag.
Annars är vardagarna sej lika med jobb och förhoppningsvis lite träning. Tyvärr är det ju redan ganska mörkt på kvällarna så träningen kan ju bli lite lidande. Man får försöka så gott det går, finns ju en del man kan träna på inne också.




 Min lilla fina Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0